Gymnasiet

 
 
Tyckte det var en passande rubrik efter som att skolan börjar snart. Det är seriöst bara 30 dagar kvar! :OOO
Är sååå nervös just nu, eftersom att jag inte har någon aning om vilka jag kommer gå med, hur mitt schema ser ut eller ens hur skolan ser ut. Jag kommer alltså komma ensam utan någon jag känner, till en helt ny klass, med helt nya personer och allt kommer vara helt annorlunda från grundskolan! Men det är klart att jag längtar lite, det är såklart lite spännande också. Men jag är ändå rädd. 
 
Iallafall! Idag har jag tränat litegrann, inte så mycket som jag gjorde igår dock, men jag tror jag ska börja köra på varannan dag istället på varje dag. Gick upp en hel del i vikt (oh no) nu typ i början av sommaren, och sen så började jag träna och äta mindre och nyttigare för lite mer än en vecka sen, och jag har redan gått ner 2kg. Det är ju asbra. Det jag gör är att jag springer 5-6 km varje dag och sen går och gymmar typ. Förstår ej hur jag orkar det, men vill man så går det!
 
Nu ska jag kolla på Game of Thrones på datorn och sen ska jag kolla lite nya uppdateringar på youtube! 
 
 
 


 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin