Sorry sorry

 
 
Hej! Förlåt så jättemycket att jag inte uppdaterat på några dagar! Min dator har iallafall vart kaos och knappt gått att göra någonting alls på. Nu funkar den ändå hyfsat bra så passar på att lägga upp ett inlägg. Hela veckan har varit sådär lagom seg och jag var så glad över att det äntligen blev helg efter att ha lidit i 5 hela dagar, men nu är helgen nästan redan slut. Vart har den tagit vägen?! Har knappt hunnit göra någonting alls känns det som. Helgerna går så fruktansvärt fort när det är skola.
 
Idag var jag på thairesturang med hela min familj (alltså alla mina 4 syskon förutom min lillebror i USA, min mamma och min styvpappa) och firade att min mamma idag efter 5 kämpiga år tillslut blivit färdig sjuksköterska! Grattis Mami ♥
 
Har precis kommit ut från duschen och sitter just nu och dricker te samtidigt som jag skypar och lyssnar på musik, det är alltid det rätta! Men tycker ändå att det är grymt tråkigt att jag knappt kan göra något på min sega laptop utan att den kraschar, saknar verkligen min gamla stationära dator för tillfället, där man kunde spela och göra saker utan problem och en massa bugg. Har knappt ens tid för sånt nu när det är så mycket med skolan och allt, vilket är sjukt synd! Ser fram emot sommaren, hoppas att jag kan köpa en ny dator då också.
 
Vet inte riktigt hur jag ska avsluta det här inlägget, men jag tror att jag kommer kunna uppdatera oftare framöver, ska verkligen försöka!
Fuck school.


 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin