I knew you were trouble when you walked in

 
 
Var på stan med Luna igår bara för att titta lite på kläder och sånt. Blev inte direkt några kläder, men fick dock för mig att köpa rosa hårfärg bara för att se om det funkade på mitt hår, haha. Vi gick runt och letade överallt och hos varenda frisör, men alla hade typ bara sprayfärg. Var supersvårt att hitta! Men tillslut fick vi tag på en riktig hårfärg. Sen åt vi på Subway och därefter åkte vi hem och drog till ICA för att köpa fika. När vi kom hem till Luna så fikade vi cupcakes och munkar och kollade på en komedi. Somnade nästan direkt efter det och sen på morgonen kom min låtsaspappa och hämtade mig.
 
Har färgat mitt hår rosa nu, blev inte direkt så jätte "vibrant" men lite rosa blev det ändå. Lägger upp bilder på det snarre!
 
 
Det här köpte jag igår: 
Gliss hair repair hårolja - 159kr
Trosor - 135kr
Fudge Paintbox Pretty flamingo - 175kr


 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin