Hej jobbig dag

 
 
Som rubriken säger så har det vart en otroligt jobbig dag idag, vilket är anledningen till att jag inte gått och lagt mig ännu. Har precis kommit ut ur duschen (varför duschar jag på natten?) och fixat det sista inför imorgon. Morgondagen, som är om några timmar, kommer också att bli ganska dryg, eftersom att vi ska vara ute och åka skridskor i det kalla vädret på idrotten. Usch. Det är nu man vill bo i något varmt land. 
 
Vad jag har hållt på med mesta delen av dagen 
 
Men just nu kan jag iallafall se en sak positivt. Jag är snart klar med mitt SO arbete, yay. Vet att jag typ bara har skrivit om tråkiga saker här på sista tiden och det här är inte heller särskilt intressant, men det är så mitt liv ser ut just nu. Skola = tråkigt.
 
Så ja, nu ska jag äntligen sova och så får vi hoppas på att jag hinner upp i tid imorgon. Godnatt!

Kommenterat av: Sofia

Såå fin blogg du har❤

2013-01-14 @ 17:59:04
Blogg: http://ffashionbysofia.blogspot.se
Kommenterat av: Alice - bilderbyalice

sv: jaa :)

2013-01-14 @ 18:57:29
Blogg: http://bilderbyalice.se

 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin