Helgen

 
 
Hela min helg har spenderats med Mimmi, först i Uppsala och sen ute på landet. Vi har haft skräckfilmsmarathon, ätit tacos, spelat och gjort mycket annat kul! Vi kollade blandannat på "Jennifers body", som är typ en blandning mellan en skräckfilm och en komedi. Filmen handlar om en tjej som typ fått en demon i sig och nu orkar jag inte berätta mer för resten får ni se själv. Ja, om ni vill alltså. Den får fem av fem peginas (haha). 
 
Känns som min blogg har blivit mer som en film recensions blogg, vet inte riktigt om det är bra eller dåligt. men jaja, vi får leva med det ett tag.
 
 
 Megan Fox och Amanda Seyfreid från "Jennifers body"
 
 
 
 
 
 
 


 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin