Guys like you make us look bad

 
 
Vet att jag inte uppdaterat på ett tag, sorry, men har bara inte haft tid eller ork. 
Har åkt in till stan med Luna några gånger i veckan och har blandannat fikat på wayne's coffe och gjort lite annat kul. Har även kollat på många skräckfilmer, skräck är seriöst min favorit genre, finns inget bättre! Har ganska kort minne, så kommer inte ihåg så mycket mer av vad jag gjort.
 
Har iallafall haft friluftsdag idag med klassen och några andra klasser. Trodde det skulle bli skittråkigt och funderade på att gå hem, men jag stannade ändå och det var helt ok faktiskt!
 
Japp... Det var typ det. Har inte hänt så mycket direkt
 
Chai latte på Wayne's
 


 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin