We're fucked but you're making it worse

 
 
Whoooo! Är så överexhalterad just nu! Fyfan vad jag längtar! Det finns nog ingen som är gladare än mig atm. Jag överdriver inte ens. Det är 4 månader kvar, men ändå, tiden går snabbt och 4 månader är inte mycket alls. 
 
 
 
Jag har ju vart och sett dom innan i Maj också. Skrev ett jättelångt inlägg om det som är skrivet idag, men som jag var tvungen att sätta ett tidigare datum på så det skulle komma längre ner och inte typ ta alldeles för mycket plats här uppe för det skulle bara vara jobbigt. Så om ni vill läsa om det, vilket ni säkert antagligen inte vill för ingen bryr sig om det (xD) så är det bara att bläddra lite mer ner på sidan så kan ni läsa om det. Den heter     "Bästa men samtidigt jobbigaste dagen i hela mitt liv" 
 
Nu är jag trött. För det inlägget tog lång tid att skriva, faktiskt 6 timmar (okej jag har gjort mycket annat emellan, som att typ äta, prata i telefon, prata på skype, kikat med folk, lyssnat på musik och kollat på youtube) men ändå. Det kanske tog 3 timmar att bara skriva. Ångrar lite att jag gjorde det för jag håller på att vända på dygnet igen när jag precis vänt det rätt, men ändå. Ska sova nu annars dör jag på riktigt pga sömnbrist xd
 
Godnatt!
 
 
 
 
 


 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin