New york

 
 
Så mamma berättade för några dagar sedan att hon ville ta med mig till London nu innan skolan börjar, så jag får hitta på något roligt innan. Jag blev jätteglad för det har alltid varit en stad jag viljat besöka, men vi har aldrig haft möjlighet att åka dit.
 
Sen så för ungefär 2 dagar sedan sa hon att jag istället fick välja mellan London eller Newyork. Självklart valde jag New York! Jag har alltid viljat åka till Usa, och det är ärligt talat min högsta dröm att åka dit! Men istället ska vi åka i  början av December, eftersom att det bara är 2 veckor kvar till skolan börjar och det är inte så lång tid. Sen så kommer det ju också vara vinter och snö i Newyork när vi är där, men det blir nog jättemysigt ändå, änfast jag vill åka dit på sommaren då det är varmare. 
 
Kan inte tiden bara gå lite snabbare

Kommenterat av: Rin Lendt

åh vad härlligt!

2013-09-27 @ 13:47:52

 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin