I've seen it all before

 
 
Som vanligt matchar inte rubriken innehållet i inlägget, men jaja xd. Ville bara säga att jag har helt vänt på dygnet som vanligt. Har varit uppe hela natten och nu försöker jag vända dygnet rätt igen, så jag sover inte på dagen som jag brukar, utan försöker hålla mig vaken. Har inte sovit på över 29 timmar. Det kanske inte är så mycket, men det är mycket för mig iallafall, haha.  
 
Har typ druckit kaffe hela dagen bara för att kunna hålla mig vid liv. Dör snart. Har absolut inget att sysselsätta mig med. Och ja, jag har börjat gilla kaffe. Hur? Jag vet inte riktigt. Verkligen hatade det förut, var typ det värsta jag visste. Men testade idag och det var faktiskt helt ok med några ton socker i. 
 
Det jag har gjort idag är typ att sitta vid datorn, kolla på Tv, baka muffins med min lillasyster och bara haft allmänt tråkigt. Vill ut eftersom sommarlovet snart är slut, men orkar ej. Det har ju regnat en del idag också. Jag har ett tråkigt liv. Och jag vet, muffinsen ser fula ut. Men jag bryr mig inte, hejdå 
 
 
 


 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin