Upptagen



Förlåt, jag har varit ganska upptagen med att plugga till läxor och prov de senaste två dagarna, så han knappt kunnat bloggat alls!
Men uppdaterar lite nu ändå.

I Onsdags kväll pluggade jag till Spanskaglosorna, Svenskaläxan och So provet och sen så skypeade jag typ hela kvällen med Mimmi.

I torsdags så gick jag i skolan och fick typ 2 och en halv timmes håltimme och då drog jag och Jenny å åt sushi på Thai Orchid. Pluggade även hela den kvällen.

Idag har det typ bara varit stressigt, försov mig imorse med 1 timme men hann till skolan ändå. Sen har jag haft en massa prov och läxförhör. Slutade dessutom klockan 16.00 så hela dagen har bara varit allmänt dryg.

Men nu är det iallafall helg, så det är ju skönt. Funderar på om jag kanske ska åka hem till Mimmis pappa nu i helgen, men det är inte säkert.

Slänger upp lite bilder nu också, och ja, jag har en jättesöt ior pjamas, jag vet :)

 

 

Jag, Jenny och Daniel Nilsson bara chillaaaar

 

 

 

 

 

 



 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin