Filmkväll

 
 
Idag har jag varit hemma med huvudvärk medans familjen åkte till Arlanda stad, så det sög ju. Men kvällen avslutades med att jag och mamma kollade på "bad teacher", en riktigt rolig film, så dagen blev lyckad ändå!
 
 
 
 


Imorgon åker jag neråt i Sverige, närmare bestämt till falkenberg som ligger i Halmstad. Ska bo själv hos min mormor och morfar nu på höstlovet och jag stannar där tills på söndag, så det ska bli mysigt. Får se om jag kanske umgås lite med Emma också, eftersom att det var så pass länge sedan vi träffades.

Men iallafall, bloggar nog mer från flygplatsen imorgon och det åker nog upp en del bilder på bloggen!

Ha en trevlig dag allihopa 
 

Kommenterat av: junio

Sv: Vet faktiskt inte riktigt, men om du sparar en gif från tumblr eller weheartit så brukar det gå, men om du typ ändrar storlek eller färg på den så funkar det inte. Så är det på min mac iaf. Men det är olika för olika gifs.

Svar: okej, tack :)
Alicia Knutsson

2012-10-28 @ 10:38:13
Blogg: http://junio.blogg.se

 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin