i'm strong enough

 
 
 Det går inte att beskriva min lycka just nu. Fyfan alltså. Fick igår hem ett meddelande ifrån "explorius" att jag ska få komma dit på intevju. Har ju typ tjatat i flera år om att jag vill flytta till USA och studera ett år i high school där när jag går ut grundskolan, och som det ser ut nu så kommer allt med det där att gå bra. Alltså seriöst. Änfast det är mer än ett halvår, eller ja, lite mindre än ett år kvar, så är jag så jävla glad och kan inte sluta tänka på det. 
 
Själva grejen med det hela är ju att vara utbytesstudent i USA i ett år. Man får bo i en värdfamilj som tar hand om en och man går i highschool i närheten. Främst vill jag åka till Karlifornien eller Florida, och har sagt det som önskemål, men vi får se hur det blir! Under detta år kommer det naturligtvis att hända en hel del grymt roliga grejer och jag är helt säker på att det kommer att bli helt awesome. Men det finns ju dock nackdelar och nedgångar med det hela, som att vara borta från vänner och familj å sånt, men man får se till att hålla kontakten så det inte blir alldeles för jobbigt med hemlängtan.
 
               
                                                     
 
 
 
 


 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin