I Falkenberg!

 
 
Okej, så för någon anledning så bestämde sig min mobil för att det inte skulle kunna gå att lägga upp något som helst inlägg igår, men vi får låtsas som att det här är upplagt igår.
 

Nu är jag äntligen här, planet gick klockan 17.45 och nu har det ju börjat att gå mot mörkare tider, så jag kunde inte ta så många foton som jag trodde att jag skulle göra. Dessutom suger kvalitén på min mobilkamera. Det var en typ 50 minuters lång flygresa, så det var inte så jättefarligt. Dessutom satt jag vid en assöt kille på planet, så helt fel var det ju inte.
 
 
 
 
 
 
 
                                                           
 
  
 
 
 
                                        
          
 
 
 
.
 
 
 


 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin