Carlifornia here we come

 
 
Har just kommit hem från skolan och ligger nu i soffan å kollar på family guy samtidigt som jag lyssnar på musik, då kommer jag på hur längesen det var jag hörde den här låten och hur mycket jag faktiskt älskar den.
 
 
 
 
 
Old but gold liksom.
Fast det funkade inte att lägga upp videoklippet som bara en liten "remsa" på det sättet som det brukade gå att göra förut men jag antar att det får duga.
 
Men iallafall, hann inte blogga idag från skolan, jag glömde helt enkelt av det eftersom att skoldagen rann iväg så fort. Det kanske blir av imorgon istället ifall jag kommer ihåg.
 
Slänger upp en bild med pinsamt dålig kvalitét nu som är tagen med min sumpiga webbkamera. 
 
 
 
Lägger kanske upp ett inlägg lite senare framåt kvällen, vi får se.


 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin