Trött dag

 
 
Har vart en hyfsat bra dag i skolan idag, med tanke på hur trött jag var. Somnade klockan 5.30 igår
natt och vaknade klockan 6.25, så jag har bara fått en enda timmes sömn.
 
Min morgon var skit, ni vet en såndär morgon då man försover sig, inte hittar några kläder att ha på sig,
man hittar bara udda strumpor och allt blir bara fel och man kommer försent till första lektionen? Sån var
min morgon.
 
I skolan var det som det alltid brukar, inget speciellt hände. Efter skolan gick jag med Luna hem till Luna 
och kollade på The Simpsons. Somnade direkt och sov i hennes soffa i tre och en halv timme, haha. Så
hon gick också och la sig.
 
Min mamma hämtade mig och så åkte vi bil till ICA och inhandlade lite mat. Nu är jag hemma och ska 
skriva lite på min novell i Svenskan, som verkligen suger. Funderar på att göra om den helt.
 
Eftersom jag ska plugga nu, så kommer jag vara upptagen och inte skriva mer för kvällen och därför säger
jag hejdå för idag. Uppdaterar mer imorgon. 
 
Ha en bra kväll allihop!


 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin