There's one thing on my mind

 

Förlåt för den dåliga uppdateringen igår.

Jag vet att jag skrev att jag skulle lägga upp bilder på det jag hade köpt dagen efter, men jag var jätteupptagen. Vi var iväg och klippte hunden och det tog i stort sätt hela dagen, sen var vi och handlade och en massa annat. Men jag håller iallafall vad jag lovat och här kommer lite bilder på det jag köpte.

 

                                                Peplum top Lindex 299 :-
 
                           Kofta (kommer inte ihåg vart jag köpte den) 249 :-
 
                         MaXfactor face finity 3 in 1 foundation Lindex 165 :-
 
 

 

Förresten så har jag fixat nytt på min blogg, så allting på bloggen är alltså nytt förutom headern. Vad tycks? Blev själv hyfsat nöjd och så här kan jag ju ha det ett tag. Allt ser liksom mer fixat och städat ut och det ser mycket bättre ut än innan. 

 

 

 


Kommenterat av: DIANA ÖSTERBERG

fin blogg! diggar headern, fin och enkel! =)

Svar: åh tack så mycket, och detsamma! :) Japp, en killkompis fixade den åt mig :)
Alicia Knutsson

2012-11-01 @ 17:26:20
Blogg: http://dianaosterberg.blogg.se

 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin