tell me something i don't know

 
 
Stannade hemma från skolan idag för att jag inte mådde riktigt bra, så jag passade på att kolla på lite
film. Vi hade ju ändå i läxa att kolla på en kärleksfilm och skriva om den tills på måndag nästa vecka om
jag minns rätt. Jag kollade på The Notebook, en riktigt bra film som det var flera år sedan jag såg senast
och hur snygg är inte Ryan Gosling?!
 
När filmen var slut så kom mamma hem med doughnuts, som är det godaste jag vet.
 
 
 
Nu tänker jag kolla på Portkod 1321, eftersom att det sändes dubbelavsnitt idag, och jag är verkligen 
spänd på att veta vad som kommer att hända i det här avsnittet med tanke på vad som hände i slutet på
det förra. Fasst innan jag kan göra det måste jag plugga till ett idrottsprov som vi har imorgon. Men det går
nog ganska snabbt, eftersom att det bara är 4 sidor vi behöver läsa. Dessutom verkar provet vara enkelt.
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin