Här ska rubriken vara

 
 
Sov över hos Luna från igår till idag och cyklade hem vid ungefär 3 tiden. 
Hade skitkul, och det var verkligen en galen dag! Vi var på ICA och skulle köpa godis och dr pepper,
så fick vi idén att vi kunde göra dance dares (om ni inte vet var det är, så sök på youtube) 
så nu har jag en massa klipp på det på min mobil. Men haha, det var fett kul. 
 
Sen så drog vi hem och lämnade det vi hade köpt och efter det tog vi en sväng till Panorama, där vi åt
pizza. När vi hade ätit klart så stack vi hem till Luna och kollade på X-factor tills Malcom hade upträtt och 
därefter gick vi och var på Nordan ett litet tag, men det var så tråkigt så att vi gick hem igen.
 
Efter det låg vi bara och slappade i soffan, och sörjde att Malcom åkte ut. Senare på kvällen somnade vi.
 
När vi vaknade idag så cyklade vi till ICA för att köpa frukost. Vi köpte en varsin munk och jag köpte
en macka. Men hon skulle till Uppsala och jag kunde inte följa med för jag hade inga pengar, så jag
cyklade hem efter vi ätit klart. Men när jag väl var hemma så kom jag på att jag hade glömt mitt smink 
hos henne. 
 
Får se om jag hinner cykla och hämta det, men jag tror inte det eftersom att jag måste plugga.
Har en massa prov jag har missat, så det är lite drygt.
 
Förresten, mina kompisar var på SHM i förrigår och jag är jätte avundsjuk! Ville också gå på det, eftersom
det var deras sista konsert, men som synd var så hade jag inga biljetter, fast jag överlever ändå. Får hålla
tummarna att jag får biljetter till One Directions konsert i maj.
 
Har redan lagt upp bilder från igår i några andra inlägg, så jag hoppas att det inte gör något att  jag inte
har några bilder i det här. 
 
 
 
 
 
 


 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin