sjuk!

 
 
Förlåt så jättemycket för att det inte blev något inlägg igår, men efter skolan låg jag med migrän
och sen fick jag feber och en massa skit så jag gick typ och la mig på en gång. Allt blev värre idag.
Har blivit as förkyld, haha, det är säkert hon på planet som jag skrev om innan som smittade mig ):
 
Men det finns bra saker med att vara sjuk också! Utnyttjade tillfället och kollade på film hela dagen
eftersom att vi har typ över 1000 gratis filmer på våran tv. 
 
Ska iallafall kolla på Williams lista och Solsidan nu, så skriver jag mer imorgon.
 
Godnatt! 
 
 
 
 

Kommenterat av: J o j z y ♛

SV: Jag fixar rörliga bilder i GIMP :)

Tack för frågan, btw ! :D
Ha en bra fredag ! :D

Svar: okej, tack så mycket :)
Alicia Knutsson

2012-11-09 @ 15:34:58
Blogg: http://jojz.blogg.se/

 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin