Let's go crazy crazy crazy

 
 
Jag kan ju börja med att säga förlåt för riktigt dålig uppdatering. Jag tror det var 6 dagar sedan jag
senast bloggade, det är verkligen inte ok! Känner mig så otroligt skyldig, men jag har haft alldeles fullt upp 
med viktiga grejer. 
 
Den här veckan som gått har iallafall varit toppen! Kommer inte riktigt ihåg allt vad jag gjort och ifall jag 
skulle skriva allt skulle det ta alldeles för lång tid och det skulle bli ett överdrivet stort inlägg. Kan iallafall
säga tack till alla de som gjort min vecka! Galet har de varit.
 
 
Sov över hos Luna hela helgen och har inte haft tillgång till dator, så har inte kunnat blogga då heller,
som jag egentligen tänkte att jag skulle göra. Kan berätta kort om vad vi gjorde.
 
I fredags så åkte jag och Luna in till Uppsala för att gå på öppethus på Jensen gymnasium. Först så gick 
vi runt och kollade lite kläder, men vi hade inte med oss tillräckligt med pengar för att kunna köpa något
tyvärr, men vi planerar att åka in igen nu i helgen. Sen så gick vi runt och letade i säkert en timme efter 
Jensen, men vi hittade det ingenstans (efterblivna som vi var). När vi tillslut hittade Jensen så tyckte vi inte 
att det verkade vara något vidare, så vi stannade där i bara typ 20 minuter. Efter det gick vi till McDonalds 
och åt och när vi skulle ta tåget hem så missade vi det och tillbringade tiden på Coffehouse by George, där
 vi fikade lite.
 
När vi var i Knivsta igen så stack vi hem till henne för att hämta pengar och drog till nya ICA å
köpte energidricka, för vi planerade att dygna. Vi drog hem till mig för att hämta mina saker och när vi var
tillbaka hemma hos Luna låg vi och kollade på film till ungefär klockan halv fyra och sen somnade vi.
 
 
 
 
lördagen så kollade vi på film hela morgonen och åt nutellamackor till frukost, som vi har som vana
att alltid äta när vi är hemma hos henne. Sen stack vi iväg till ICA och köpte nudlar till middag (hon bor ju
typ själv så vi kan äta vad vi vill och göra vad vi vill helatiden, fett med lyx). Klockan 1 på natten åkte vi hem
till mig för att hämta pizza och när vi var tillbaks hemma hos henne igen så kollade vi på film enda tills vi somnade.
 
 
 
Så idag, söndag, så låg vi och kollade på TV hela morgonen och åt nutellamackor till frukost (igen).
Runt klockan tre på dagen så kom min mamma och hämtade upp mig för att åka till Uppsala. Nu är jag
hemma från Uppsala igen och sitter i min säng och har just pluggat klart min Svenska läxa. Grymt tråkigt, 
men skönt att äntligen vara klar. Ska snart kolla på "Stalkers" och sen gå och duscha. 
 
 

                                                                                        Pluggmusik
 
     
   
 
 
 
Förlåt för ett så långt inlägg, men nu när jag ska börja uppdatera dagligen igen så kommer det inte att bli 
såhär något mer. Hoppas det inte blev allt för jobbigt.

Godnatt!


 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin