Go your own way

 
 
Fick skjuts av mamma till Luna för att hämta mitt smink och det slutade med att jag stannade där.
Först så hade vi tänkt att vi kanske skulle vara med Jacob, men det blev inte så tyvärr. Det blir troligen
så att jag är med honom nu på fredag istället.
 
Var framme hos henne prick vid 22.00, och vi ville gå till ICA och köpa chips, men det hade ju precis
stängt. Då fick vi helt spontant idén att åka till Uppsala, så vi fixade oss ett tag, men åkte dock utan
smink. 
 
Vi fick springa till tågstationen och hann precis med tåget som gick 22.35. Men på tåget kom det någon 
läskig snubbe som jag är helt säker var 25+ och frågade oss en massa grejer, han försökte typ ragga
upp oss, skitläskigt. Sen när vi var framme i Uppsala så försökte vi att undvika honom, men vi mötte
honom igen, och han sa; "hejdå tjejer vi ses i sängen". Riktigt äcklig typ. 
 
Vi gick därefter till McDonald's och köpte glass, asgott! 
 
 
 
När vi ätit upp stack vi till en kiosk och köpte chips. Det blev BBQ chips, nom nom nom.
Efter det så gick vi tillbaks till tågstationen och satt och väntade på tåget i en timme samtidigt som vi åt
chips. 
 
 
 
 
Ja, vi bjuder verkligen på bilden och oss själva. 
Vi tog tåget hem 00.43 och så satt vi hemma vid chatroulette. Kollade även på några avsnitt av "Portkod
1321" sen somnade vi runt klockan 5.00. 
 
Har inte hänt så mycket idag, så har inte direkt något att berätta, men ska plugga nu så jag har inte mer 
tid att skriva. Godnatt!
 
 
 
 
 


 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin