fredag

 
 
Har en riktig bloggtorka nu, och det är asdrygt. Har inte haft lust att blogga på de senaste dagarna
och har inte riktigt vetat vad jag ska blogga om. Men vi försöker ändå.
 
Var i skolan idag och var med på två lektioner eftersom att jag drog till vårdcentralen och grejer.
Sen så drog jag till nya Ica Kvantum (tror jag att det heter) som faktiskt är asstort och känns mycket
mer fräscht och rent än gamla Ica Kniven. Dessutom finns det mycket mer man kan köpa där, som
man inte kunde på gamla, och det är ju skönt. Men ändå så saknar man det gamla, eftersom att det
är det enda funnits här (så länge jag bott här) och det är liksom det man är van vid å det tar nog ett
litet tag att vänja sig vid det nya.
 
Åt också min första lussebulle igår, yay, haha egentligen. Vem bryr sig? Men jaja, det var gott iallafall!
Fast hembakad var den dock inte. Hade tagit en bild på den, men den blev inte så fin så jag ångrade
mig.
 
 
 
 
Så ja, ska hitta på lite andra saker nu på fredagskvällen och bara njuta av att det är helg - så länge
man ändå kan. Är tvungen att gå upp och jobba imorgon änfast jag inte vill, men mitt jobb är ändå
väldigt lätt eftersom att det enda man behöver göra är att kolla på småbarn när deras föräldrar har
friskis och svettis. Nu ska jag kolla runt på youtube och kanske skypea lite med någon, vi får se.
 
 
Godnatt
 
 
 
 
 

Kommenterat av: vildblomma.blo.gg

ibland har man bara noll inspiration till bloggen, men det är ju okej! :) ha en trevlig kväll

Svar: ja, precis :/ tack detsamma! :)
Alicia Knutsson

2012-11-10 @ 19:47:04
Blogg: http://vildblomma.blo.gg/

 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin