Farsdag

 
 
Ville bara säga grattis på farsdag pappa. Pappan som aldrig varit där och som jag inte träffat på 15 år.
Inte för att jag bryr mig, och inte för du heller bryr dig, men det är ju ändå tanken som räknas och du 
har typ en pytteliten plats i mitt hjärta ändå.
 
Men iallafall, nu byter vi ämne! Kollade på Breaking of dawn del 1 idag (ja jag vet att jag är lite sen) och 
den var faktiskt superbra! Har aldrig varit ett särskilt stort fan av Twighlight, men det här är nog den
bästa av alla filmerna. Längtar tills del 2 kommer ut, så man får se fortsättningen.
 
Ska plugga till ett Religonsprov som vi har nu på onsdag, så jag har egentligen inte så mycket tid att
blogga. Blev inte ett jättelångt inlägg, men det räcker nog. Skriver ändå mer imorgon.
 
Ciao
 
 
                                       
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin