är mycket starkare nu

 
 
Det var volleybollturnering i skolan idag och alla 9: or körde mot varandra. Det jag ville ha sagt var att
tjejerna i min klass vann, konstigt nog. Trodde att dom skulle förlora, eftersom att dom gör det varje 
år. Men av någon konstig anledning vann vi iallafall!  Änfast jag inte var med så blir jag stolt :') 9D ftw!
 
Men nu till andra saker.
 
Har verkligen förstått vilka vänner som är äkta och inte äkta nu och nu menar jag på riktigt.
Alltså usch, förstår inte hur man ens kan göra något sånt. Mår riktigt jävla illa, och nu skriver jag inte
det här för att vara någon fjortis attentionwhore, utan för att det är så. Men för varje sånhär sorts av 
person så blir man starkare. Allt känns ändå mycket bättre nu och jag kunde inte vara gladare för att
ha gjort det här beslutet.
 
Ska plugga nu, sen ska jag duscha och efter det ska jag sova. Jag känner på mig att det blir en bra
dag imorgon. Godnatt!
 
 
 
 
              


 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin