Twilight Breaking dawn del 2

 
 
Idag kom båda mina storasystrar förbi och hälsade på! Jättetrevligt faktiskt! Har inte sett dom på länge, och en av mina systrar har inte vart hemma på 3 och ett halvt år, så det var riktigt skönt att hon kom hem igen. Sedan åkte min äldsta storasyster hem till sig med bil, och min yngsta storasyster stannade kvar ett tag till. När hon också skulle åka hem så gick jag med henne till stationen och när jag lämnat av henne så gick jag hem till Luna. Vi var där ett litet tag och satt och pratade om filmer i soffan. Då kom vi på att vi kunde åka in till Uppsala och se om det fanns någon bra film på bio.
 
Filmen vi kollade på blev Breaking dawn del 2. Den var verkligen jättebra! Mycket bättre än vad jag förväntade mig, så jag rekomenderar den starkt! Här kommer lite mobilbilder från bion.
 


 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin