Try not to miss me when i'm gone

 
 
 
Har legat i sängen mesta delen av dagen och bara mått allmänt piss. Hade planerat att kolla på film hela dagen, så jag började att kolla på en skräckfilm som hette "The Possesion" men jag vågade bara kolla i 5 minuter och sen bytte jag till en komedi, haha. Skräckfilmer är inte roliga om man kollar själv. 
 
Hoppas iallafall att min "förkylning" eller vad man nu säger går över tills imorgon, eftersom att jag ska till Uppsala då. För att ha något att sysselsätta mig med nu på kvällen så har jag målat naglarna lite inför nyår, kanske inte världens finaste, men såhär ser dom iallafall ut.
 
 
Nyårsnaglar
 
 
 Godnatt! Skriver mer imorgon
 

Kommenterat av: Hanna

Fina naglar! :)

2013-01-13 @ 10:45:13
Blogg: http://hannakarlssson.blogg.se

 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin