Snart är det äntligen nyår

 
 
Var ute på stan i Uppsala med Luna en sväng idag och gick runt där i några timmar för att leta kläder. Tog en lunch på Subway och sen tog vi en fika på McDonalds (okej det var bara Luna, och hon tog en paj).
 
Hittade till min förvåning en del grejer. Trodde först att allt fint skulle ha blivit slutsålt i mellandagsrean och det mesta hade faktiskt det, men jag hittade ändå lite grejer som jag tyckte var fint. Allt är från H&M. 
 
Ska lämna tillbaks den aprikosfärgade skjortan, för att  jag inte var tillräckligt säker på den och det är ju onödigt att slösa 249 :- på något man ändå inte kommer att använda
  Färgen på linnet blir jättekonstig på bild, men egentligen är den mer "marinblå" och matrialet är densamma som på den aprikosfärgade tröjan
 
Så ja, det var allt. Ska åka in med Luna igen antingen imorgon eller i övermorgon för att lämna tillbaks tröjan och köpa lite nyårssmink, eftersom att nyår börjar närma sig. Längtar så otroligt mycket! Ska fira med Sofi, Luna, Felisia och några grabbar. Kommer bli grymt!
 
 
 


 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin