Give me love like her

 
Blev ganska sent så jag hann inte städa klart, därför får ni inte bilder på hela mitt rum, men jag hoppas att det inte gör något! Dessutom är det inte världens bästa kvalitét på vissa av bilderna eftersom jag tog utan blixt. Anledningen till att jag hade ljuset släckt i rummet är att min taklampa gör så att bilderna ser helt gula ut om jag har tändt.
 
Haha, har ett jättegammalt Nintendo 64 och Playstation 1 vid sidan om tv:n, bara för att jag spelade mycket när jag var yngre
Duschtvål - Bath & BodyWorks, Antibakteriell handtvål - Victoria's Secret, Hårserum - Pureology
Shower Fresh Parfym - Clean, äppelparfym som jag inte vet vart den är ifrån, Baby touch Parfym- Burberry
Shampoo Fresh - Clean
"Parfymröret" som ligger ner - Pink Sugar
Dock inte hela min samling, men allt fick inte plats på bordet
 
 


 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin