Förlåt så otroligt mycket!

 
 
Som sagt så har jag ju inte bloggat på någon vecka, inte så att jag tappade blogglusten, men jag hade
helt enkelt bara inte tillräckligt med tid. Det har varit alldeles för mycket prov och plugg nu, och äntligen 
börjar det att lugna sig! Jag har dock ett teknikprov imorn som jag knappt pluggat till, men jag klarar 
mig nog. 
 
Ville också säga att det har varit ett rentutsagt riktigt jäkligt väder här, med stöstormar och grejer, så
drygt. Min mamma och min lillasyster åkte med bilen i diket också för några dagar sedan, men både 
dom och bilen klarade sig oskadda som tur var! Förövrigt är vintern ganska mysig, med julen och allt 
alltså. Fast ändå hatar jag snö, haha. 
 
Förra helgen spenderades med Luna, och vi åkte ännu en gång helt spontant till Uppsala mitt i natten, 
som vi tydligen har fått som vana att göra nu. Men hela den här helgen använde jag bara för att plugga, 
riktigt tråkigt, men det är ändå skönt att ha fått det gjort!
 
Nu ska jag gå och duscha och efter det ska jag sova. Helt sjukt trött är jag.
 
Bara för att jag knappt bloggat något nu i december så får ni några mysiga december bilder, så lovar 
jag att uppdatera mer imorn! Godnatt och förlåt igen 
 
Btw, det här inlägget ser säkert helt knas ut
 
 
      
 
   
 


 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin