Fixade ännu mer

 
 
Fixade och piffade till bloggen ännu mer, och blev faktiskt riktigt nöjd över resultatet! Har  hållt på i flera timmar nu med koder och grejer, och det har tagit i stort sätt hela dagen att bli färdig, men det var helt klart värt det.
 
Att ha gjort det snyggare här gör också så jag får mer motivation till att fortsätta och orka blogga så det var lika bra att jag tog mig tid och fixade till allt. 
 
Och JA. Allt på bloggen är egenfixat av mig så jag har inte hämtat eller köpt någon färdig design, jag har alltså gjort ALLTING själv. Bilderna i menyn är hämtade från weheartit
 
Så nu när jag äntligen är klar med att ändra allt på bloggen så ska jag städa mitt rum, kan ta bild på mitt rum sen, om jag hittar några batterier till kameran. 
 
Sålänge får ni en orelaterad bild som är tagen i mitt rum, bara för att fylla ut inlägget lite. ©
 

Kommenterat av: Fatma

bloglovin byte? :)

2013-01-12 @ 17:06:26
Blogg: http://fatmas.se

 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin