Cry me a river

 
 
Det blev inte fransk manikyr ändå, var för trött efter filmen så det blev det vanliga, alltså helvita naglar. Vet inte varför jag gillar det så mycket, men tycker faktiskt att det är riktigt fint.
 
Iallafall, filmen var sjukt bra. Den hette Funny Games och den var nog en av dom obehagligaste filmerna jag har sett och personligen gillar jag filmer som har spänning i sig och är lite läskiga så jag rekomenderar verkligen den! 
 
Ska sova nu, ganska tidigt för en gångs skull, eller ja tidigare än vanligt åtminstonde, för jag ska åka till Uppsala imorgon med Luna och spendera mina julklapps och födelsedagspengar i mellandags rean. Så jag kan allså inte vakna vid 14.30 imorgon som jag gjorde idag. Det här blir alltså det sista inlägget för inatt då, godnatt!
 


 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin