Äntligen klar med mitt rum!

 
 
Vaknade vid klockan 14.30 bara för jag satt uppe hela natten och snackade med William och Markus på skype, somnade då ungefär vid klockan 6.00. Så jag har inte direkt gjort något speciellt idag, förutom att städa klart mitt rum. 
 
Sitter just nu vid datorn och lyssnar på musik i myskläder och belönar mig själv för jag städat klart mitt rum med julmust och lite choklad, haha. Jag är så nyttig. Lite senare ikväll ska måla mina naglar, så fixar dom lite nu också. Ska alldeles stax gå ner och kolla på film, så jag hinner inte skriva så mycket mer nu. Uppdaterar senare. Hörs!
 
Ska göra fransk manikyr, förhoppningsvis dyker det upp något litet foto på resultatet senare!


 
 


Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

 
 
Follow on Bloglovin